22 Mart 2016 Salı

Kitap Alışverişi- 8

   Biz kitap kurtları olarak kitap almaya neden doyamıyoruz çok merak ediyorum doğrusu :') Yine bir ton yeni kitapla karşınızdayım, çokta yeni değil ama ben anca paylaşabiliyorum napalım :') Bu biraz uzun olacak çünkü epeeey bir kitap birikmiş. Bu Alışveriş postlarını da size siteler hakkında bilgi olsun diye yazıyorum ama yazarken de inanılmaz eğleniyorum. Yeni aldığım kitapları tekrar gözden geçirmek çok zevkli :')


Bu ay bir kaç kere Babil'den alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Kitapları sıfır hasar ile çok hızlı bir şekilde gönderiyorlar. Özenerek paketleniyor kitaplar. İçine tatlı mı tatlı baykuşlu defter ve ayraçlardan da koyuyorlar :')

Sitenin tek sorunu indirim oranları. Pegasus, Yabancı, Artemis gibi yayınevlerinin kitaplarında çok fazla indirim oranı olmuyor maalesef. İnşallah buna da el atarlar da daimi bir alışveriş sitesi olur benim için :)











Bir diğer Babil alışverişimde Sissoylu- Kuşatma'yı aldım. Son İmparatorluk'u okumayı hala gözüm yemesede seriyi tamamlamaya kararlıyım :')

Arka Kapak dergisi bir önceki sayısında bana hediye gelmişti ve dergiyi inceleme fırsatım olmuştu. Gerek baskı, gerek içerik olsun çok kaliteli bir dergi olduğunu söyleyebilirim. Önceki sayıyı çok severek okuduğum için Mart sayısını da kaptım haliyle ve bir önceki sayıdan da çok sevdim :')
Edebiyat ve sanat dergisi arayışındaysanız bir şans verin derim.






Yayınevleri son sürat yeni ciciler çıkarmaya devam edip bizi batırma yolunda adım adım ilerliyorlar adeta :')

Akıl Çıkmazı benim için tetikleyici oldu açıkçası çünkü seriyi bir türlü alamıyordum. Akıl Çıkmazı'na kavuşur kavuşmaz Eksik Parça ile Bıçak Sırtı'nı sipariş verdim. Gözüm yolda gelmesini bekliyorum şimdi ( burada gözleri kapalı maymun emojisi varmış gibi sayın )

Diğer üç kitaba diyecek lafım yok zaten uzun zamandır çıkmasını beklediğim kitaplardandı hepsi. Artık benimler :')






Vahşi Orman'ın baskını Venüs'le birlikte çok sevdik biz :') Kapak sizce de çok tatlı olmamış mı yahu!

Şok, Külkedisi Uyurken, Yusufçuk'ta Pegasus'un yeni polisiye- psikolojik gerilim kitaplarından. Ve hepsinin konusu ayrı ayrı o kadar ilgi çekici ki okumak için sabırsızlanıyorum :')

Kralların Merhameti'de İthaki Yayınları'nın bize ulaştırdığı bir başka güzellik. Epik fantezi türündeki bu kitabın diğerlerinden bir farkı var o da Doğu kültürünü içinde barındırıyor olması. Doğu kültürü epik fantezi ile nasıl birleşti merak ediyorum doğrusu :')





Şunların güzelliğine bakar mısınız! Kargalar Meclisi'nin o muazzam baskısı beni benden alıyor resmen. Novella Dinamik bastığı her yeni kitapla favori yayınevlerimden olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Şömizin güzelliği yetmezmiş gibi düz renkte kalın kapak yerine harika bir kapak ile basmışlar kitabı. Ayracı bile kalbimi ısıtıyor :')
Tamam bu kitapla çok aşk yaşadım.

Diğer kitabımda Martı Yayınları'ndan çıkan Toz. Kitabın kapağı gibi konusu da çok ilgi çekici. Bu aralar okuyacağım kesinlikle :')







Okuku'nun 10 TL kampanyasından Mart ayında sadece 3 kitap aldım. Ve bu sefer hayal kırıklığına uğradım. 3 kitabımın da alt kısımları tamamen ezilmişti. Özellikle Devrimin Kızı'nın cildi bile ezilmişti. 10 TL kampanyasında hep beni buluyor bu hasarlı kitaplar. Küstüm gidiyorum :'(












Yabancı Yayınları'nı çok sevdiğimi söylemiş miydim acaba daha önce :') Söylemediysem hemen söyleyeyim. Favori yayınevlerimden biridir kesinlikle Yabancı.

Penguen Kitapevi'nde 10 TL stantları oluyor ama bizim burada Penguen olmadığı için ben alamıyordum. Sağolsun Günnur bebeğim Gebze'den benim için alıp bana gönderdi istediğim kitapları :')

Tam Yabancı listem azaldı derken bu ay çatır çatır yeni kitapları çıkardılar acımadan. Şimdi yine bütün parayı kitaplara yatıracağım iyi mi :')






Bu alışverişim kitapyurdundandı. Şeker Portakalı'nın eski baskısı elimde vardı ama bu baskı inanılmaz hoşuma gidiyordu bende hazır puanlarım yeterken puanlarım ile alayım dedim ve kaptım hemen. Ya bu baskı yenilir cidden :')

Sineklerin Tanrısı modern klasikler serisini tamamlamaya niyetli olduğum için sepete eklenen kitaplardan. Çok merak ediyorum kendisini.

Bu Adam hiç hesapta yoktu aslında neden aldım hala bilmiyorum :')

Altın Oğul'u ise serinin 3.kitabı yakında basılacakken almasam olmazdı. Seri tamamlanmadan başlayamadığım bir diğer seri de bu. Kızıl Yükseliş haaaala okunmayı bekliyor.


Bir diğer kitapyurdu alışverişim. Stefn Zweig'ı inanılmaz seviyorum ve bunu her fırsatta dile getiriyorum. Hala okumadıysanız koşun okuyun :')
Dr. Jekyll ile Bay Hyde güzel yorumlarına güvenerek merak ettiğim bir kitap.

Elde Makas Koşmak, SaklamaKabı Eren'in çok sevdiği bir kitaptı. Ve bende Eren sayesinde baya merak ettim aldım bakalım.

Ezik ve Senden Geriye Kalan'da Pegasus'un yeni cicilerinden. Ve ikisi de çok güzeldi çok :')







İlknoktaya her seferinde söylenip bir daha oradan almayacağım diyorum ama sonra gidip tükürdüğümü yalıyorum. Aferin bana.
Ama bu sefer haklı gerekçem vardı. Kral Katili Güncesi %50 indirimdeydi. Şimdi söyleyin nasıl almayayım :')

Ve bu sefer çok şaşırtıcı bir şey oldu. İlknokta siparişlerimi 5 günde teslim etti ve siteye takip kodu koydu. Şaşırdınız dimi :') Bende şaşırdım :')

Sanırım düzelme yolunda ilerliyor.
Son olarak kitaplar sıfır hasar ile geldi. Yine şaşırdınız biliyorum :')





Veee son olarak D&R dan aldığım bu üç kitap var. Şubattaydı sanırım D&R bazı kitaplarda 3 al 2 öde kampanyası yapmıştı ve bende listemdeki Ephesusların kampanyada olduğunu görünce kapmıştım. Hala okumaya sıra gelmedi ama olsundu :')

















Hediye gelenlerin hepsini yazsam dağ olurdu, o yüzden burada kesiyorum bu bile uzun oldu :') Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :')


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top